۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۴۴۵۷۳
مسئول بسیج رسانه استان خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره‌ آموزشی مقابله با کرونا| ضدعفونی دفاتر خبرگزاری‌های استان

برگزاری دوره‌ آموزشی مقابله با کرونا| ضدعفونی دفاتر خبرگزاری‌های استان
بهمئی از برگزاری دوره آموزشی تریاژ و ضدعفونی و گندزدایی برای داوطلبان گروه‌های جهادی و اصحاب رسانه خبر داد.
سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان به ویژه اهواز اظهار داشت: در همین راستا یکی از اصول مقابله با چنین ویروسی، ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی است که در این باره بسیج رسانه اطلاع رسانی‌های لازم را در فضای مجازی انجام می‌دهد.

مسئول بسیج رسانه خوزستان بیان داشت: گروه جهادی شهدای رسانه سازمان بسیج رسانه استان خوزستان برای مقابله با کرونا ویروس به ضدعفونی دفاتر خبرگزاری ها، روزنامه ها، پایگاه‌های خبری و هفته نامه‌ها می‌پردازد و تاکنون دفتر چندین خبرگزاری و روزنامه ضدعفونی شدند.
                                     
بهمئی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه از بسیجیان رسانه جهت حضور در تیم‌های یاری رسان کادر درمان دعوت به عمل آورده است، خاطرنشان کرد: داوطلبان جهت حضور در این تیم‌ها مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تخصص و شماره واتساپ) را به شماره ۰۹۰۵۱۸۳۲۰۳۰ ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به فراخوان نیرو‌های بسیج اقشار جهت حضور در تیم‌های جهادی خدمات رسان، بسیج رسانه استان از نیرو‌های بسیجی خود برای تشکیل تیم‌های جهادی دعوت به عمل آورد، این تیم‌های جهادی پس از آموزش به عنوان نیروی جهادی در بخش‌های مختلف بکارگیری (رسانه ای، درمانی، خدماتی و تریاژ محله ای) می‌شوند که در این باره علاقه‌مندان برای ثبت نام و صدور کارت باید اطلاعات خود را بصورت کامل به شماره ۰۹۰۵۱۸۳۲۰۳۰ ارسال کنند.
                                    گفتگو/برگزاری دوره‌ آموزشی مقابله با کرونا/ضدعفونی دفاتر خبرگزاری‌های استان
مسئول بسیج رسانه خوزستان اضافه کرد: دوره آموزشی تریاژ و ضدعفونی و گندزدایی برای داوطلبان گروه‌های جهادی و اصحاب رسانه با حضور اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (۲۷ اسفندماه) برگزار شد.

بهمئی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در خانه ماندن بهترین راه جلوگیری از انتقال کرونا است، خاطرنشان کرد: یک بسته بهداشتی و ضدعفونی ویژه اصحاب رسانه توسط سازمان تهیه شده است که عزیزان می‌توانند با مراجعه به سازمان در روز‌های غیر تعطیل آن را دریافت کنند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
تشکر
0
0